Translate

26 jul 2013

Ik ga weer bloggen

Heei allemaal  Ik ben weer terug
ik ga denk day ik volgende week maandag ( 29 juli ) weer ga beginnen
nu vertel ik even waarom ik gestopt was

ik weet niet meer waneer het was maar ik werd een beetje gepest op school enzo
en wat ik niet wist is dat er een rare ziekte in onze familie zat 
ik voelde me al een tijdje misselijk en ziek maar ik dacht dat het een griepje was
ik was naar de dokter gegaan  met mijn moeder toen moest ik allemaal testjes doen
maar niks kwam er uit die testje toen moest ik een afspraak voor een mri scan maken
toen bleek  dat ik een soort verkeerde bacterie ik mijn lichaam had wat heel veel in me familie
voorkwam toen moest ik geopereert worden en dat ging gelukkig goed maar ik had geen vriendinnetjes en vriendjes ik was alleen nu 
nu is gelukkig alles weer goed ik moet me soms nog even laten checken maar dat is niet erg
ik hoop dat ik een nieuwe start kan maken op de pz 

xxxx nathalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten