Translate

25 mei 2013

this or that tag

   hallo allemaal vandaag heb ik de this or that tag voor jullie kijk maar mee jahoe 




California | via Tumblr


we beginnen met de fashion vragen


spijkerbroek of jogingpak :
duidelijk joginpak het zit gewoon veel fijnner

korte mouwen of lange mouwen :
korte het is gewoon super fijn

streepjes of ruitjes :
streepje ik vind ruitjes niet zo erg mooi

teenslippers of sandalen :
duidelijk slippers ik haat sandalen

sjaals of hoedjes : 
sjaals ik heb een obsesie met sjaals

kettingen of armbanden :
armbanden i Love that

hakken of platte schoenen :
platte schoenen dat is veel comfertabeler

jasje of vest :
zeker een jasje heb er een stuk of 10




nu de make up vragen

blush of bronzer :
blush ik vind het natuurlijker staan

lipgloss of lipstick :
lipstick lipgloss plakt heel erg

eyeliner of mascara :
mascara ik ben een ramp in aanbrengen van eyeliner

foundation of concealer :
concealer ik  ben nog te jong voor foundation

kwasten of sponsjes :
kwasten ik heb geen sponsjes



nu de nagel vragen

opi of china glaze : 
geen idee ik heb er geen lakjes van

lang of kort : 
lang dat staat vrouwelijker

acryl of natuurlijk :
natuurlijk dat vind ik mooier

felgekleurd of donker :
felgekleurd want dat is vrouwlijker

met of zonder nailart :
met ik vind het super leuk om te doen


nu de body vragen 

parfum of bodyspray :
parfum ik heb geen bodyspray

lotion of bodybutter :
lotion ik vind dat fijnner

zeep of douchegel :
douchegel ik vind  dat lekkerder


haar vragen 

krullen of stijl :
stijl dat is mooier

knot of staart :
staart dat heb ik altijd bijna in

haarlak of gel :
haarlak ik vind gel voor jongens

lang of kort :
lang kort staat niet bij me

licht of donker :
licht ik heb zelf licht en het bevald me wel



als laatste de random vragen

regen of zonneschijn :
geen 1 van beide 

zomer of winter :
winter vreemd he

herfst of lente :
lente dat is mijn lievelingseizoen 

chocolade of vanile :
chocola i love that so much

dit was de tag bedankt voor het lezen en tot maandag
en zet asteblieft een comment neer

doei xxx nathalie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten