Translate

28 mei 2013

Mededeling ,

 heey allemaal zoals jullie weten post ik elke dag een artikel ( bijhalve zondag) en dat houd ik 
denk ik nog even vol  maar ik wil heel graag comments met wat ik nog kan doen en of jullie nog 
een ideetje hebben voor een artikel  ik heb al een schema gemaakt voor wat ik in juni
kan doen maar ik moet op de lege plekjes nog wat hebben  ik doe iedergeval elke zaterdag een tag en elke vrijdag doe ik iets wat je thuis kan doen een home made spa ding en elke donderdag doe ik een diy maar wat moet ik doen op maandag dinsdag en woensdag ik hoop  dat jullie een comment achter laten ik weet zelf dat ik nog niet veel lezers heb maar  degene die dit wel lezen willen jullie asteblieft een comment achterlaten
xxx mij 
ps : om dit een beetje een leuk artikel te maken zet ik hier ff een leuk plaatje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten