Translate

29 mei 2013

Mededeling mijn favo muziek

heey allemaal voordat ik jullie  mijn favorite muziek laat horen heb ik ff een mededeling zoals als je mischien zag op mijn blog heb ik 100 views en nu ben ik van plan om bij de 1000 views een winactie te doen maar daarvoor heb ik jullie hulp nodig stuur dit asteblieft door naar je vrienden
nu over naar mijn favo muziek
als eerst deze van mainstreet ik vind hem zo leuk
dan eentje van glee ik ben superfan van glee en ik heb bijna alle seizoenen


dan natuurlijk 1 van het eurovision songfesitval ik vond deze het beste sorry anouk


deze van cascada is super tof
                            en als laatst arianda grande en mika populair super cool liedje

dit was het al weer bedankt voor het lezen en laat please
een comment achter

xxxxxxxxxxxxx nathalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten