Translate

27 mei 2013

waar kan je vaseline allemaal voor gebruiken

hey allemaal vandaag heb ik een artikel over vaseline ik denk dat iedereen dat haast wel kent
en ik heb dat natuurlijk ook maar wist je dat je voor nog meer  dingen vaseline kan gebruiken
lees maar mee
Tumblr_lwcjl6obft1qannz9o1_500_large


 Als eerst beginnen we natuurlijk met dat het goed is voor droge lippen en dat ze weer zacht aan voelen.
- Als je last van eczeem hebt en je huid is uitgedroogd kun je op de droge huid prima vaseline smeren.
- Meer volume in je wimpers hebben? Smeer en ‘s avonds voordat je gaat slapen een laagje vaseline op.
- Last van erg droge voeten, breng vaseline royaal op je voeten aan en doe er een oude sok overheen, laat dit goed intrekken en je hebt heerlijk zachte voeten na afloop.
- Gevoelige en droge ellebogen? Breng hier een laagje vaseline op, dit maakt de huid weer soepel en een stuk minder gevoelig.
- Geen lip scrub in huis? Meng wat vaseline en suiker met elkaar en je hebt snel een home-made lipscrub.
- Last van lippenstift op je tanden? Breng een laagje vaseline op je tanden aan en je hebt er geen last meer van.
- Breng een klein laagje over je oogschaduw heen en je hebt gelijk een heel appart effect met je oogschaduw!
- Geen scheergel bij de hand? Smeer de huid in met een beetje vaseline en het smeermesje glijd over je huid heen.

- Krijg je je ring niet meer af? Vet hem dan een beetje in met vaseline en je hebt hem zo weer af.
- Meng je lipstick met een beetje vaseline en je hebt een prachtige crèmeblush.
- Gebruik een heel klein beetje vaseline om je schoenen weer mooi te laten glimmen.
- Heb je een feestje of iets belangrijks en zien je haarpunten er niet meer zo mooi uit, doe een beetje in je puntjes en je haar ziet er weer als nieuw uit!
- Make-up op je kleren gemorst? Met vaseline inwrijven en dan er meteen weer uitwassen!
- Zit er nog nepwimper lijm op je ogen? Dit kan je makkelijk verwijderen met vaseline.
- Heb je losse pigmenten liggen en wil je daar een mooie lipgloss van maken? Meng het dan met elkaar en je hebt een nieuwe lipgloss.
- Make-up remover thuis laten liggen, smeer wat vaseline op je ogen en laat het even intrekken en haal het er voorzichtig af met een wattenschijfje.
- Zitten je wenkbrauwen niet meer in model, smeer er een beetje vaseline in en maak ze weer mooi in model.
dit  waren de tips ik hoop dat je ze fijn vonden zet asteblieft een comment 
xxxx nathalie

2 opmerkingen:

  1. heey ik vind dat je echt goed bezig ben ik heb zelf ook een blog snorverslaafde.blogspot.nl en ik wil ook beroemder worden hoeveel jaar ben je eigenlijk? xx inci

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben 11 en ik ga zeker weten op je blog kijken

    BeantwoordenVerwijderen