Translate

30 mei 2013

Wat kun je doen met olijfolie?

 hoi vandaag ga ik voor jullie laten zien wat je kan doen met olijfolie dit heb ik ook een keer met vaseline gedaan  maar nu doe ik het met olijfolie dit is wel minder als met vaseline
laten we maar gaan beginnen




Olijfolie als lichaamscrub : iedereen weet wel dat je olijfolie als lichaamscrub kan gebruiken
een beetje met suiker mengen en dan heb je lichaamscrub je moet je 1 of 2 keer in de week
scrubben niet vaker want dat is slecht voor je huid

Olijfolie als scheerolie : toen ik deze tip dacht ik echt van dat ga ik ook proberen
je smeert je benen in met olijfolie een dan scheer je je benen heel makelijk

Olijfolie als bodylotion : je mengt dit met je bodylotion en het word echt zo zacht ik heb het
een keer geprobeerd en mijn lichaam voelde zo fijn echt een aanrader

Olijfolie als gezichtreiniger : eerst moet je je make up van je gezicht af halen dan een 
paar druppels olie op je handen doen en dan in maseren op je gezichts huid super handig

Olijfolie als make up reiniger  : je kan ook heel makkelijk je oogmake up weg halen
doe wat water op een wattenschijfje en doe daar een druppeltje olie op

Olijfolie als lippenbalsem : smeer wat olie op je lippen voordat je gaat slapen
en de volgende dag heb je super zachter lippen

Olijfolie voor je nagelriemen : pak wat olie en maseer het onder je nagels daar krijg je veel mooierde nagels van 

Olijfolie als haarmasker : warm voordat je gaat douchen olie op in een bakje en smeer het in je haar  was het uit met shampoo en dan heb je de volgende dag stralend mooi haar

Olijfolie voor ruwe plekjes : smeer wat olijfolie op de ruwe plekje en je huid word weer soepel

dit was het al weer laat please een comment achter
xxxx nathalie
ps: je mag je blog link in de beschijving zetten

2 opmerkingen:

  1. Leuk en interessant, heb je ook een youtube kanaal? Zou je willen meedoen met mijn winactie?xo Jade
    www.infinityrandom.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen