Translate

26 mei 2013

waarom begin ik met bloggen

 beste volgers ik heb vandaag geen beautyartikel maar  even een verhaaltje waarom ik een blog ben begonnen veel leesplezier

het begon allemaal 2 maanden geleden  ik zat een beetje op youtube naar beautyfilmpjes te kijken toen zag ik oppeens beautydelicious en beautywithbabette staan toen dacht ik echt dat wil ik ook ik  heb al een met wordpress geprobeerd maar dat was echt niet fijn toen zag ik oppeens blogger staan en ik dacht dat wou ik ook proberen dus toen heb ik dat gedaan en het is best fijn ik weet het ik ben nog niet bekend of zo maar dat wil ik echt super graag worden en ik hoop dat jullie me daar bij helpen ook word ik gepest op school en daarom ben ik ook een blog gaan starten 

dit was mijn kort verhaaltje waarom ik een blog gestart heb ik beloof nog een paar dingen

- ik beloof dat ik doorga met deze blog
- ik beloof dat ik aardig zal reageren
- en ik beloof als ik op vakantie ga een vervanger ga zoeken

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx nathalie
ps laat please een comment achter

3 opmerkingen:

  1. Hoe doe je die gadget van hoeveel kijkers je hebt op je site?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind ik ook die gadget vind je op blogger en dan indeling dan kan je een plek kiezen waar je die gadget zet hij heet blogstatestieken

    BeantwoordenVerwijderen