Translate

2 jun 2013

25 vragen tag

heey allemaal vandaag ga ik de 25 vragen tag doen veel plezier met lezen 

1. heb je huisdieren : ja een lieve hond inouka

2. noem 3 dingen die het dichts bij je zijn : plakband , computer , papiertje

3. hoe is het weer nu : bewolkt en frisjes

4. rij je en zo ja heb je weleens een ongeluk gehad : nee ik ben nog iets te jong voor een auto :p

5. hoe laat was je vanochtend wakker : 7.30 ik moet zo naar school

6. waneer heb je voor het laatst gedoucht : gisteren

7. wat is de laatste film die je gezien hebt : ik heb geen flauw idee volgens mij highschoolmusical 2

8. wat was je laatste sms : doei xxx 

9. wat is je ringtone : weet ik niet erg he

10. ben je wel eens in een ander land geweest : ja heel vaak in belgie frankrijk luxemburg italie duitsland en spanje 

11. hou je van sushi : geen flauw idee ik heb het nog nooit op 

12. waar doe je de boodshappen : de boni 

13. heb je ooit medicijnen geslikt om in slaap te komen : nee nog nooit dat hoef ik ook niet

14. hoeveel broers en zussen heb je : 1 zus en 4 broers waarvan 2 uit huis en 3 geslaagd

15. heb je computer of laptop : computer

16. hoe oud word je op je volgende verjaardag : 12 jess

17.  draag je een bril of lenzen : nee gelukkig niet

18. verf je je haar : nee maar ik doe het later denk ik wel

19. wat ben je van plan om vandaag te doen : naar school

20. waneer  heb je voor het laatst gehuild : dat weet ik niet meer

21. wat is je favo pizzabeleg : ham kaas en ananas

22. eet je liever een hamburger of cheeseburger : hamburger ik houd niet van kaas

23. heb je ooit een nacht doorgehaald : nee

24. wat is de kleur van je ogen : groen grijs bruin mix

25 kan je het verschil proeven tussen pepsi of light cola : nee ik vind het hetzelfde smaken

bedankt voor het lezen zet please een comment

xxxxx nathalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten