Translate

3 jun 2013

make up routine weekend

heey allemaal vandaag ga ik laten zien wat ik voor make up in het weekend draag veel plezier met lezen



als eerst doe ik mijn dagcreme op van essence hij is super fijn en ook nog voor alle huidtypen



dan comoufleer ik een puistje en dat doe ik met deze coverstick hij was iets in de 2,-



dan breng ik deze eyshadow base aan van essence 



dan breng ik van het naked 2 pallet de lichte kleur aan op mijn ogen en dan doe ik een iets donkere die ernaast zit in me arcade boog



dan breng ik deze maskara van de action aan hij kost maar 1,00



dan breng ik deze roze lipgloss aan van essence

en als laatste een leuke blush van essence

dit was het alweer de plaatjes had ik van google gehaald omdat ik mijn camera nog niet 
binnen had maar ik heb wel allemaal dezen producten
bedankt voor het lezen laat please een comment achter

xxxx nathalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten