Translate

10 jun 2013

Oproep Winactie en Columiste gezocht

Heei allemaal ik heb even een oproep voor jullie. Want ik wil graag een winactie doen
Maar ik heb jullie hulp nodig. Want ik moet een paar dingen zien te bereiken. En dat zijn

5 Volgers ( dat betekent dat je me neer zet op je leeslijst op blogger )
500 views op mijn blog
en 20 views per dag

Ik hoop dat jullie me willen helpen hiermee 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nog even een mededeling. Ik zoek een collumiste voor zondag. Omdat ik dan een vrije dag heb.
Ik doe de uitslag met de fruitmachine.
Wat je moet doen is : stuur een mailtje naar annemarijedejong@hotmail.nl of zet in de comments 
hoe oud je bent waarom je de collumiste voor zondag  wil zijn of je al een blog heb enzv

Dit was het al weer bedankt voor het lezen laat please een comment achter
xxxxxxx nathalie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten