Translate

5 jun 2013

Tag van 10 naar 1

hooi allemaal vandaag ga ik voor jullie een tag doen en de tag heet van 10 naar 1 veel plezier met lezen


10 dingen over mezelf 
1 ik hield tot groep 6 van hannah montana
2 ik word soms gepest wegens mijn lengte 1.70
3 ik heb een bril
4 komkommer met pindakaas is super lekker
5 ik heb al eerder een website gemaakt met mijn vriendin
6 ik ben een beetje gek
7 ik ben 11 en zit in groep 8
8 ik heb alleen maar producten van budgetmerken
9 ik hou niet zo erg van snoep
10 ik had een keer met mijn pyamabroek op straat gelopen met mijn bff lol

9 dingen die ik  leuk vind 
1 fruit eten
2 opmaken
3 me vriendinnen opmaken
4 mijn haar doen
5 computer
6 film kijken
7 zonnen
8 shoppen
9 artikelen maken

8 dingen die ik niet leuk vind 
1 pesten
2 mijn juffrouws
3 slechte cyfers
4 rook
5 slecht weer
6 dierenmishandeling
7 miley cyrus hoe ze nu is
8 lady gaga

7 plekken waar ik graag kom
1 in ons huis
2 bij het zwembad
3 buiten
4 frankrijk
5 belgie
6 luxemburg
7 duitsland

6  manier om mijn hart te winnen
1 knap zijn
2 gevoelig zijn
3 lief voor me zijn
4 niet zo snel jaloers zijn
5 niet bang zijn 
6 donker haar

5 plaatsen waar ik nog heen wil
1 hawai
2 LA
3 parijs
4 newyork
5  japan


4 dingen waar ik niet zonder kan
1 mijn ouders
2 mijn bff
3 mijn make up 
4 mijn mobiel

3 van mijn lievelingsliedje
1 mika en ariande grande -- populair
2 mainstreet -- mind is blown
3 demi lovato -- heart attackt

2 wensen
1 beroemd worden met mijn blog
2 ooit een youtube kanaal hebben

1 laatste woord
1 douchen want ik ga zo douchen

doei bedankt voor het lezen laat please een comment achter
xxx nathalie




1 opmerking: