Translate

4 jun 2013

Stash flash essence 1

heey ik ga vandaag een stash flash doen van essence ik heb nog niet zo veel want ik ben in januari begonnen met make up veel plezier met lezen

als eerst heb ik een bb cream van essence ik vind hem best wel fijn en hij dekt ook goed voor zijn prijs



dan als concealers heb ik de sta al day concealer in nummer 10 en de essence coverstick heb ik in 01 mad sand 

ik  heb ook nog een blush van essence die hadden jullie vast al gezien in een artikkel

 

ik heb 2 eyeshadow base de i love stage en de colour arts ik vind de colour arts niet super fijn



dan een oogschaduw pallet ik heb nog geen mono's maar die ga ik nog kopen



dan heb ik nog een eyeliner ik vind hem ook wel fijn  ik heb hem net gekocht



ik kan natuurlijk niet mijn  maskara vergeten ik krijg hier echt mooi wimpers van 



dan als laatst mijn lipgloss hij blijft redelijk lang zitten maar niet al te lang


als laatst mijn my skin creme hij is voor alle huidtypen en ja hij is gewoon fijn ik krijg er geen puistjes van ( sorry van het randje )

dit was het al weer ik heb ook nog nagelak maar dat laat ik de andere keer zien laat please een comment achter xxx nathalie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten