Translate

7 jun 2013

favorite 1 : fruit

Heei allemaal vandaag laat ik mijn favorite fruit  laten zien ik houd heel erg van fruit en het is ook nog gezond veel plezier met lezen

 op nummer 5 zet ik appel omdat het lekker fruitig is het enige nadeel is dat het een klokhuis heeft


op nummer 4 zet ik een aardbei neer ik hou van aardbei maar ik vind sommige fruit nog lekkerder

op nummer 3 zet ik een kiwi neer ik vind het best grappig hoe een kiwi er uit ziet het is best grappig en ik vind het smaakje echt bijzonder lekker

op nummer 2 zet ik een nectarine ik weet niet waneer ze te koop zijn maar ik vind ze lekker sappig en zoet


en op 1 zet ik natuurlijk druiven ik ben er super gek van ik vind ze zo sappig en vreselijk lekker dit is echt mijn nummer 1!!!!!

dit was het al weer laat please een comment achter bedankt voor het lezen 
dddddoeei xx nathalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten