Translate

1 jun 2013

Wat gebruik ik onder de douche ? ( op zaterdag )

Heei ik heb vandaag al 2 artikels gemaakt maar ik maak er nu ook 1 omdat ik morgen niks geen artikel maak en ja ik ga jullie laten zien wat ik in de douche gebruik ik maak  nog een keer een doucheroutine dat is wat ik er na en er voor ook nog doen laten we maar beginnen



als eerst was ik mijn haar met shampoo als het vet is doe ik het 2 x 
dan spoel ik het uit
als ik dat heb gedaan doe ik conditinor in van hetzelfde merk


terwijl de conditinor inwerkt scrub ik mijn huid met deze scrub van de action



als ik mijn conditinor er uit gewassen heb en mijn scrub er af gehaalt heb gebruik ik dit van de kruidvat het is super fijn en mij huid word er super zacht van


als laatst gebruik ik deze bodycream ook super lekker

dit was het al weer bedankt voor het lezen en doeeei
xxx nathalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten