Translate

11 jun 2013

Favoriete 2 : films

 heey allemaal vandaag laat ik ik mijn 3 favoriete films zien veel plezier met lezen
 ps : heb ze niet op volgorde staan



als eerst 16 wishes hij is super leuk en het gaat over een meisje die 16
word en die heeft een hele lijst gemaakt met dingen wat ze wil doen als ze 16 is
dan komt er een rare vrouw  aan die geeft haar een pakketje
verder moet je hem zelf kijken



dan afblijven ik vind deze film echt super cool het is van een meisje die wil dansen maar dat mag niet van haar ouders maar ze gaat toch auditie doen en dat geeft een jongen haar xtc
verder moet je het zelf kijken



dan just my luck ik ga hier niet veel over zeggen maar hij is gewoon grappig
kijk hem maar als je wil

dit was het al weer bedankt voor het lezen laat please een comment achter
xxxx nathalie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten