Translate

8 jun 2013

Tag : 38 beautyvragen

 heey allemaal vandaag heb ik weer een tag voor jullie en deze tag heet de 38 beautyvragen tag 
 veel plezier met lezen


1 hoevaak was jij je gezicht op een dag : 2 keer s'ochtends en s'avond soms vergeet ik het 
wel eens s'ochtends te doen maar ik doe het meestal 2 keer

2 welke huidtype heb je : ik heb een gevoelige huid en een beetje een droge T zone

3 welke facewash gebruik je op dit moment : op dit moment gebruik ik er geneen want mijne 
is op maar ik gebruikte de facewash van de etos van de hoe overleef ik lijn 

4 scrub jij je gezichtshuid : ja 1 keer in de week dat doe ik op vrijdag en dan doe ik daarna
gelijk een maskertje op want dat is mijn beauty avondje

5 welk merk gebruik je hier voor : ik gebruik er geen merk voor ik maak gewoon scrub zelf 
een beetje suiker en olie en je het is klaar om op je huid te smeren

6 welke dagcreme gebruik je : van essence de my skin creme voor alle huidtypen

7 heb je sproeten : nee

8 gebruik je oogcreme : nee

9 heb je of had je last van acne : nee gelukkig niet maar ik ben nog maar 11 en misschien komt de acne nog wel

10 welke foundation gebruik je : ik heb die van essence maar ik gebruiik hem alleen op rode plekjes

11 en welke concealer gebruik je : ik gebruik het palletje van catrice 

12 weet je wat de ondertoon van je gezicht is : ik heb geen flauw idee

13 wat vind je van valse wimpers : ik gebruik ze nog niet omdat ik er nog te jong voor ben maar als ik 14 of zo ben ga ik misschien wel opdoen

14 wist je dat je maskara elke 3 maanden moet verwisselen : ja dat weet ik daarom heb ik ook maar 1 maskara en als hij op is ga ik pas een andere kopen

15 van welk merk is je maskara : op dit moment van de action

16 sephora of mac : sephora jammer dat hij weg gaat in nederland

17 heb je een mac pro card : nee

18 welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make up : blushkwast en oogshaduwkwastje

19 welke primer gebruik je onder je oogshaduw : de i love stage eyshadow base van essence

20 en voor je gezicht : geneen

21 wat is je favorite oogshaduw kleur : een bruine kleur of een witte

22 oogpotlood of eyeliner : oogpotlood dat vind ik makkelijker

23 prik je vaak met oogpotlood in je oog : ja 

24 gebruik je minerale make up : nee 

25 welke lipstick kleur is je favoriet : van catrice the nuder the better

26 en welke kleur lipgloss : van essence de sta with me lipgloss

27 wat is je favorite blush : van max de blush rosewood

28 gebruik je liever drug - store make up of goedkopere merken : goedkoper merken omdat ik niet van die dure dingen hou

29 heb je ooit er over gedacht om make up lessen te nemen : nee eigenlijk niet

30 ben je een beetje klungelig als je make up aanbrengt : best wel

31 aan welke make up fout heb je een hekel : als je maskara op je oogshaduw komt

32 hou je van felle make up of van natuurlijke make up : natuurlijke want met kleuren lijk ik net een clown 

33 van welke celebrity vind je de make up echt prachtig : van jennifer lopez ik vind het echt super mooit

34 stel je voor je moet de deur uit maar je mag maar 1 make up product opdoen wat zal het dan zijn : maskara ik kan echt niet zonder maskara

35 zou je het huis kunnen verlaten zonder make up : ja hoor zo erg verslaafd ben ik ook weer niet

36 vind je dat je zonder make up er nog steeds zo mooi uit ziet : ja hoor ik ben wel tevreden met mezelf

37 wat is volgens jou het beste make up merk : essence het is lekker goedkoop en het is best wel goed als je net begint met make up

38 en als laatste wat vind je van make up : ik vind het best wel leuk maar niet dat ik elke dag het opdoe


dit was het alweer bedankt voor het lezen laat please een comment achter
xx nathalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten