Translate

6 jun 2013

inspired foto's bikini's

heey allemaal ik wil iets meer met fashion doen dus daarom laat ik even een paar bikini's zien die ik cool vind veel plezier met lezen















als eerst dezen ik vind hem een super mooi printje hebben en die strikjes maakt het niet 
zo erg voor oude vrouwen



natuurlijk even een panter printje ik ben echt super fan van een panterprintje  ik denk dat jullie het ook wel leuk vinden



dan deze bikini hij is best tropisch en het is leuk gemaakt en heel orgineel



dan deze ik vind het bovenstukje heel grappig met die rafeltjes maar die 2 strepen die in het broekje zitten vind ik niet mooi



dan deze ik vind deze lekker fleurig zelf zou ik hem niet dragen maar misschien jullie wel



deze vind ik heel cool omdat het zwart is en omdat hij hele leuke rafeltjes heeft



dan deze ik vind hemt orgineel met die bandjes en hij is ook nog mooi wit

dit was het al weer  zou ik dit nog een x doen of niet laat het weten in de comments
xxx nathalie

2 opmerkingen:

  1. Woww, mooie bikini's. Nog een x zn artikel!xo
    www.infinityrandom.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen